Fordele ved at være erhvervskunde hos Minitel

Døgnservice:

Vores telefoner er bemandede 24 timer i døgnet alle ugens 7 dage hele året. Hvis du har

brug for, at vi mødes personligt hos dig eller i vores hovedsæde, er det blot at ringe til os.
Vi kan sagtens booke et møde udenfor normal arbejdstid. Vi er her for at yde den service,
som du har brug for, på det tidspunkt, der passer dig bedst.

Firmaets telefonnummer vises til jeres kunder ved opkald med mobilen
Blandt services vi kan levere til vore kunder er at mobiler kan sættes op til at vise virksomhedens nummer når der ringes til kunder i stedet for mobilens nummer. Dette er dog ikke noget som kan ændres fra opkald til opkald.

International service:

Vi taler flere sprog i Minitel, og kan derfor også hjælpe med kundekontakt internationalt. Vi

taler dansk, engelsk, tysk, norsk og svensk flydende – og kan ligeledes klare os på fransk,
spansk og italiensk.Med dette i ens abonnement ringer man gratis til sine kolleger overalt i Danmark.
Kalenderservice:
Systemet kan udbygges til at synkronisere med din Outlook kalender, så dine kunder ved opkald får at vide, hvornår du kan træffes igen.

Kollegakald:

Hos Minitel taler man gratis med hinanden 

Lokalnummer:

Vi har mulighed for at give alle vore kunder deres eget lokalnummer således at kolleger ikke skal trykke så mange cifre for at nå frem til vedkommende (3-7 cifre – dog kan 112, 911 og 999 ikke anvendes som lokal­numre).
Omstillingsbord:
I forbindelse med søgegrupper kan vi også tilbyde forskellige muligheder for at behandle de kunder som ringer ind til jeres firma når I har bestilt servicen ”Omstillingsbord”. Fordelen er at kunder som ringer til firmaet kan sættes i kø og få forskellige beskeder imens de venter på at blive betjent. Der kan oprettes op til 20 beskeder. Kunder som ringer ind til jeres firma og som ikke får svar med det samme hører først ”ventebesked 1” derefter ”ventebesked 2”.
Alle beskeder kan ændres af jer selv ved at ringe til +45 28 13 00 00 hvor der skal indtastes kodeord og i øvrigt bliver ydet hjælp til at udføre ændringerne.
Op til 10 kan vente i køen og hvis der kommer flere vil de blive henvist til en besked eller omstillet til et andet nummer. Den maksimale tid man kan vente ti køen kan sættes helt op til 9999 sekunder.

Man kan vælge imellem 3 forskellige ”ventemelodier”:

  • Melodi 1: ”Klassisk”
  • Melodi 2: ”Pop”
  • Melodi 3: ”Rock”

Når en medarbejder modtager et opkald fra køen vises der et 3-cifret tal foran det nummer som kalder op. Der kan oprettes forskellige køer som kan tildeles hver sit 3-cifrede nummer.
Jeres kunder oplever at ringe til et omstillingsbord (det vi kalder MIT – Minitel’s Intelligente Telefonomstilling) hvor der kan oprettes op til 5 hovedmenuer hver med 3 undermenuer. Der kan så indtales en velkomsthilsen (f.eks: ”velkommen til ”firma”. Tryk 1 for salgsafdelingen, tryk 2 for produktionsafdelingen osv osv). Søgegrupper kan også indgå i valgmulighederne og der er på denne måde meget stor fleksibilitet indbygget i MIT og vi kan derfor imødekomme næsten alle ønsker. Såfremt kunden ikke trykker noget valg omstilles automatisk til valgmulighed 1.
En yderligere service vi kan tilbyde er at man kan få mobilernes realtime status videregivet til omstillings­bordet, altså om mobilen er ledig, optaget eller slukket. Ved omstillingsbordet kan det ses om en mobil er optaget allerede når der ringes til denne – og ikke først når der svares. Servicen virker dog ikke optimalt når der ringes fra udlandet.

Sekretærservice:

Vi tager telefonen, når du selv er optaget. På den måde får dine kunder altid en personlig behandling og mødes aldrig af en maskinel og anonym telefonsvarer. Vi taler flere sprog så besvarer de fleste opkald på din kundes sprog.

Vi kan også tilbyde ”Sekretærservice” hvor fravær kan kontrolleres direkte fra mobiltelefonen eller via inte­tegration med Microsoft’s Outlook.​

  • ”Midlertidigt ude” (angiv hvor mange minutter man er fraværende)
  • ”Møde” (angiv hvilken periode på dagen man ikke kan ringes til)
  • ”Ikke tilstede” (angiv datoer hvor man ikke er tilstede)

Ringes der til mobilen i de perioder hvor man ikke kan tage imod opkald, vil den som ringer få at vide hvor­når man igen er til at træffe og afhængigt at indstillingerne i Outlook eventuelt blive stillet videre til en anden.
Alt dette kan indstilles fra mobilen, dem med ”Erhvervsmenu” kan bruge denne, de få som ikke kan er henvist til at bruge koder. Det er værd at bemærke at ændringer som kommer fra mobilen går forud for hvad der måtte være noteret i vedkommendes Outlook.

SMS- og MMS modul:

Kan tilkøbes hver for sig og giver mulighed for frit at kunne sende gratis SMS og/eller MMS til danske modtagere så længe SMS og/eller MMS afsendes fra Danmark.

Spærre for opkald til for eksempel udlandet:
Vore kunder har også mulighed for at kunne få spærret adgangen til at ringe til udlandet eller visse numre man ikke ønsker adgang til.

Søgegrupper:

Vi kan også tilbyde et system vi kalder ”søgegrupper” hvor kunden starter med at få en velkomstbesked inden der stilles videre. Systemet kan sættes op med hovednummer der kan være et mobilnummer eller et indporteret fastnet­nummer.

Det betyder at en afdelingens 5 ansatte alle kan kobles til et enkelt fælles telefonnummer. Når en kunde så ringer ind bliver vedkommende automatisk stillet videre til den første ledige medarbejder. Endvidere kan det sættes op således at indvalgsnummeret kun virker i åbnings­tiden – kunden får besked om åbningstiden når der ringes efter lukketid. Ønsker kunden alt lægge besked på telefonsvarer er det muligt udenfor åbningstid eller hvis alle numre er optaget. Der er mulighed for at vælge imellem op til 20 forskellige velkomstbeskeder og man kan selv indtale nye ved at ringe på +45 28 13 00 00. Her skal man indtaste kodeord og kan i øvrigt følge den anvisning som gives her.

Der er mulighed for at ændre på hvor længe telefonen ringer inden der stilles videre til den næste i gruppen. Standard er 15 sekunder men tiden kan ved henvendelse til Minitel ændres fra 10 til 30 sekunder i 5 sek. intervaller.
Afvises en samtale der er indkommet som gruppekald vil den normalt blive stillet videre til den næste i gruppen. Der er mulighed for at ændre systemet til at kunden i stedet får et optaget signal.

Det maksi­male antal medlemmer der kan være i en gruppe er 20. Søgegruppen kan sættes til fast rækkefølge i søgesekvens eller tilfældig. Der vælges om søgningen efter næste ledige nummer skal foregå i en fast rækkefølge eller blot den første ledige.
De enkelte gruppemedlemmer kan selv logge sig på eller ud af systemet med mobiltelefonen. Det er mest hensigtsmæssigt at brugerne melder sig ud når de ikke kan svare fordi unødig ventetid så undgås. Når man vil ændre tilmeldingen kan bruge ”Erhvervsmenuen” eller blot taste en af følgende koder:​

  • Log på: *101#
  • Log af: #101#

Ind- og udmelding gælder alle grupper man er medlem af.
Alle mobiltelefoner kan bruges når man anvender koder, men selve Erhvervsmenuen er kun tilstede når mobilen er indrettet til det. Dog er de fleste nyere telefoner lavet så den kan bruges.
Når kunder ringer udefra til en gruppe vises vedkommendes nummer med gruppe-id inden nummer således at den medarbejder som er tilmeldt flere grupper kan se hvilken afdeling kunden har ringet til.
Selve opsætningen af alle disse muligheder foregår naturligvis i samarbejde med Minitel A/S.

Hvis ingen i gruppen svarer, fordi alle er optagede eller er logget ud kan der vælges forskellige muligheder:
Telefonsvarer: Hver gruppe kan få sin egen og den kan aflyttes fra enhver type telefon.
Sekretærservice: Kunden kan taste 1 for at blive omstillet til et andet nummer – for eksempel omstillingsbordet.
Talemeddelelse
Andet dansk nummer.

Vigtige kunder får første prioritet i telefonkøen:
Vi kan også levere et system som gør at firmaets vigtigste kunder ryger forrest i telefonkøen når de ringer ind og dermed bliver betjent før andre i køen. 

Døgnservice:

Vores telefoner er bemandede 24 timer i døgnet alle ugens 7 dage hele året. Hvis du har

brug for, at vi mødes personligt hos dig eller i vores hovedsæde, er det blot at ringe til os.
Vi kan sagtens booke et møde udenfor normal arbejdstid. Vi er her for at yde den service,
som du har brug for, på det tidspunkt, der passer dig bedst.

Firmaets telefonnummer vises til jeres kunder ved opkald med mobilen
Blandt services vi kan levere til vore kunder er at mobiler kan sættes op til at vise virksomhedens nummer når der ringes til kunder i stedet for mobilens nummer. Dette er dog ikke noget som kan ændres fra opkald til opkald.

International service:

Vi taler flere sprog i Minitel, og kan derfor også hjælpe med kundekontakt internationalt. Vi

taler dansk, engelsk, tysk, norsk og svensk flydende – og kan ligeledes klare os på fransk,
spansk og italiensk.Med dette i ens abonnement ringer man gratis til sine kolleger overalt i Danmark.
Kalenderservice:
Systemet kan udbygges til at synkronisere med din Outlook kalender, så dine kunder ved opkald får at vide, hvornår du kan træffes igen.

Kollegakald:

Hos Minitel taler man gratis med hinanden 

Lokalnummer:

Vi har mulighed for at give alle vore kunder deres eget lokalnummer således at kolleger ikke skal trykke så mange cifre for at nå frem til vedkommende (3-7 cifre – dog kan 112, 911 og 999 ikke anvendes som lokal­numre).

Omstillingsbord:

I forbindelse med søgegrupper kan vi også tilbyde forskellige muligheder for at behandle de kunder som ringer ind til jeres firma når I har bestilt servicen ”Omstillingsbord”. Fordelen er at kunder som ringer til firmaet kan sættes i kø og få forskellige beskeder imens de venter på at blive betjent. Der kan oprettes op til 20 beskeder. Kunder som ringer ind til jeres firma og som ikke får svar med det samme hører først ”ventebesked 1” derefter ”ventebesked 2”.

Alle beskeder kan ændres af jer selv ved at ringe til +45 28 13 00 00 hvor der skal indtastes kodeord og i øvrigt bliver ydet hjælp til at udføre ændringerne.
Op til 10 kan vente i køen og hvis der kommer flere vil de blive henvist til en besked eller omstillet til et andet nummer. Den maksimale tid man kan vente ti køen kan sættes helt op til 9999 sekunder.

Man kan vælge imellem 3 forskellige ”ventemelodier”:​

  • Melodi 1: ”Klassisk”
  • Melodi 2: ”Pop”
  • Melodi 3: ”Rock”

Når en medarbejder modtager et opkald fra køen vises der et 3-cifret tal foran det nummer som kalder op. Der kan oprettes forskellige køer som kan tildeles hver sit 3-cifrede nummer.

Jeres kunder oplever at ringe til et omstillingsbord (det vi kalder MIT – Minitel’s Intelligente Telefonomstilling) hvor der kan oprettes op til 5 hovedmenuer hver med 3 undermenuer. Der kan så indtales en velkomsthilsen (f.eks: ”velkommen til ”firma”. Tryk 1 for salgsafdelingen, tryk 2 for produktionsafdelingen osv osv). Søgegrupper kan også indgå i valgmulighederne og der er på denne måde meget stor fleksibilitet indbygget i MIT og vi kan derfor imødekomme næsten alle ønsker. Såfremt kunden ikke trykker noget valg omstilles automatisk til valgmulighed 1.

En yderligere service vi kan tilbyde er at man kan få mobilernes realtime status videregivet til omstillings­bordet, altså om mobilen er ledig, optaget eller slukket. Ved omstillingsbordet kan det ses om en mobil er optaget allerede når der ringes til denne – og ikke først når der svares. Servicen virker dog ikke optimalt når der ringes fra udlandet.

Sekretærservice:

Vi tager telefonen, når du selv er optaget. På den måde får dine kunder altid en personlig behandling og mødes aldrig af en maskinel og anonym telefonsvarer. Vi taler flere sprog så besvarer de fleste opkald på din kundes sprog.

Vi kan også tilbyde ”Sekretærservice” hvor fravær kan kontrolleres direkte fra mobiltelefonen eller via inte­tegration med Microsoft’s Outlook.

  • ”Midlertidigt ude” (angiv hvor mange minutter man er fraværende)
  • ”Møde” (angiv hvilken periode på dagen man ikke kan ringes til)
  • ”Ikke tilstede” (angiv datoer hvor man ikke er tilstede)


Ringes der til mobilen i de perioder hvor man ikke kan tage imod opkald, vil den som ringer få at vide hvor­når man igen er til at træffe og afhængigt at indstillingerne i Outlook eventuelt blive stillet videre til en anden.
Alt dette kan indstilles fra mobilen, dem med ”Erhvervsmenu” kan bruge denne, de få som ikke kan er henvist til at bruge koder. Det er værd at bemærke at ændringer som kommer fra mobilen går forud for hvad der måtte være noteret i vedkommendes Outlook.

SMS- og MMS modul:

Kan tilkøbes hver for sig og giver mulighed for frit at kunne sende gratis SMS og/eller MMS til danske modtagere så længe SMS og/eller MMS afsendes fra Danmark.

Spærre for opkald til for eksempel udlandet:
Vore kunder har også mulighed for at kunne få spærret adgangen til at ringe til udlandet eller visse numre man ikke ønsker adgang til.

Søgegrupper:

Vi kan også tilbyde et system vi kalder ”søgegrupper” hvor kunden starter med at få en velkomstbesked inden der stilles videre. Systemet kan sættes op med hovednummer der kan være et mobilnummer eller et indporteret fastnet­nummer.

Det betyder at en afdelingens 5 ansatte alle kan kobles til et enkelt fælles telefonnummer. Når en kunde så ringer ind bliver vedkommende automatisk stillet videre til den første ledige medarbejder. Endvidere kan det sættes op således at indvalgsnummeret kun virker i åbnings­tiden – kunden får besked om åbningstiden når der ringes efter lukketid. Ønsker kunden alt lægge besked på telefonsvarer er det muligt udenfor åbningstid eller hvis alle numre er optaget. Der er mulighed for at vælge imellem op til 20 forskellige velkomstbeskeder og man kan selv indtale nye ved at ringe på +45 28 13 00 00. Her skal man indtaste kodeord og kan i øvrigt følge den anvisning som gives her.

Der er mulighed for at ændre på hvor længe telefonen ringer inden der stilles videre til den næste i gruppen. Standard er 15 sekunder men tiden kan ved henvendelse til Minitel ændres fra 10 til 30 sekunder i 5 sek. intervaller.
Afvises en samtale der er indkommet som gruppekald vil den normalt blive stillet videre til den næste i gruppen. Der er mulighed for at ændre systemet til at kunden i stedet får et optaget signal.

Det maksi­male antal medlemmer der kan være i en gruppe er 20. Søgegruppen kan sættes til fast rækkefølge i søgesekvens eller tilfældig. Der vælges om søgningen efter næste ledige nummer skal foregå i en fast rækkefølge eller blot den første ledige.
De enkelte gruppemedlemmer kan selv logge sig på eller ud af systemet med mobiltelefonen. Det er mest hensigtsmæssigt at brugerne melder sig ud når de ikke kan svare fordi unødig ventetid så undgås. Når man vil ændre tilmeldingen kan bruge ”Erhvervsmenuen” eller blot taste en af følgende koder:​

  • Log på: *101#
  • Log af: #101#

Ind- og udmelding gælder alle grupper man er medlem af.
Alle mobiltelefoner kan bruges når man anvender koder, men selve Erhvervsmenuen er kun tilstede når mobilen er indrettet til det. Dog er de fleste nyere telefoner lavet så den kan bruges.

Når kunder ringer udefra til en gruppe vises vedkommendes nummer med gruppe-id inden nummer således at den medarbejder som er tilmeldt flere grupper kan se hvilken afdeling kunden har ringet til.
Selve opsætningen af alle disse muligheder foregår naturligvis i samarbejde med Minitel A/S.

Hvis ingen i gruppen svarer, fordi alle er optagede eller er logget ud kan der vælges forskellige muligheder:​

  • Telefonsvarer: Hver gruppe kan få sin egen og den kan aflyttes fra enhver type telefon.
  • Sekretærservice: Kunden kan taste 1 for at blive omstillet til et andet nummer – for eksempel omstillingsbordet.
  • Talemeddelelse
  • Andet dansk nummer.

Vigtige kunder får første prioritet i telefonkøen:

Vi kan også levere et system som gør at firmaets vigtigste kunder ryger forrest i telefonkøen når de ringer ind og dermed bliver betjent før andre i køen.

Bestil​

Har du spørgsmål eller andet?
​Ring gerne til os på tlf.
26 96 70 00

Værd at vide inden du vælger

DK ABONNEMENT

Med et DK abonnement​, kan du ubegrænset ringe, sende SMS og MMS  til andre danske numre, helt uden at betale ekstra. Det betinger kun at du selv er i Danmark. Bevæger du dig udover Danmarks grænser, vil du ikke kunne bruge dit nummer før du igen er på et DK-netværk.

​DK abonnementet virker KUN i Danmark!

EU ABONNEMENT

Med et EU abonnement​, kan du ringe, sende SMS og MMS ubegrænset til andre lokale numre i 43 lande, uden at betale ekstra. Ligesom du også kan bruge af din mobildata, som var du stadig i Danmark.

De 43 lande er:

  • Belgien, Bulgarien,
  • Cypern (inkl. græsk del, ekskl. tyrkisk del),
  • Estland, Finland,
  • Frankrig (Fransk Guyana, Guadeloupe, Martinique, Reunion),
  • Færøerne, Grækenland, Holland, Island, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen,
  • Portugal (inkl. Azorerne og Madeira)
  • Rumænien, San Marino, Slovakiet, Slovenien,
  • Spanien (Ceuta, De Kanariske Øer, Melilla),
  • Schweiz, Storbritannien (inkl. Gibraltar, ekskl. Guernsey, Isle of Man og Jersey),
  • Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.

Bemærk: Du skal selv være i samme land, som nummeret du ringer til, tilhører. Det vil sige du skal være i Spanien, for at det er gratis at ringe til et spansk nummer.​

EU+ ABONNEMENT

​Med et EU+ abonnement, kan du det samme som med et almindeligt EU abonnement, men i endnu flere lande. ​

virksomhed​

Minitel A/S

CVR: 28098391

adresse

Fristrupkærvej 68

9440 AABYBRO

Kontakt os

Telefon: 26 96 70 00

E-mail: salg@minitel.dk